Taktik

Vet ni vilken taktik Colorama i Katrineholm/Flen har vid reklamationer? Vänta ut kunden....jag skickade in de fakturor gällande arbetskostnader vi fått extra pga att golvet vi köpte inte var okej. Butiksägaren öppnade mailet och tyckte inte att det var specificerat tillräckligt eller en rimlig kostnad, tror ni han hörde av sig och meddelade oss det? NEJ! Så nu har ytterligare 4 månader gått och JA vi hade kunnat frågat tidigare men jag har inte varit i psykisk balans och orkat ta tag i det.
Sista ordet är inte sagt i den här historien men jag rekommenderar ingen att göra större köp på
Colorama Katrineholm/Flen då de även hela tiden hävdat att de inte alls har någon del i allt strul och det får golvföretaget stå för. Att det är DOM som sålt golvet verkar vara en liten oviktig detalj! Men
vi har ju konsumentombudsman i Katrineholms kommun också så det är kanske dags att kontakta hen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback