Näe...

Jag tror inte det gick vägen igår även om det gick mycket mycket bättre än jag trodde. Däremot har jag kommit på massa småsaker i efterhand. Bara att vänta och se. 

Idag kom äntligen glasskivorna till köket, det blir jättebra förutom att jag klantade mig och kom åt den kladdiga fogen av misstag så det blev ett märke. Jag kan inte göra något åt det så lika bra att glömma det! 

I eftermiddag blir det en tur till kompisar vars familj utökats med en liten Lucas...jaaa nu var ju det 2,5 månad sedan men vi kan väl bara säga att vi ligger efter med kompishäng. 

Förövrigt blir Leos rum klart i helgen👏🏻 torktider är mitt värsta! Vänta på fogar, vänta på spackel, vänta på färg, man tappar ju farten liksom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback