Ryck

Igår fick jag energi, eller kom den av helgens bravader kanske? Iallafall så började jag röja i sista rummet på övervåningen som fungerat som verktygsrum. Jag har spacklat garderobsdörrarna till vårt sovrum. Idag rev jag ut heltäckningsmattan aka allergimattan på nedervåningen. Allt har sin tid och den har ju iaf haft ca 39 år på sin plats. Leo och jag hann även med att städa skafferiet och organisera om i kökslådorna.
Vi har insett att badrumsrenovering ligger en bit fram för oss men ska fräscha upp lite (toalett, duschkabin och handfat) och som av en händelse hade M:s kusin en ny duschkabin ouppackad som han inte skulle ha, den byttes mot en moped som han lånat sedan förra sommaren. Ett av de märkligaste bytena jag varit med om tror jag, haha!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback