Lite mer info

 Vår familj kommer utökas inom en mkt snar framtid, typ imorgon kväll! En katt är det som ska flytta hit på prov, det är inte vilken katt som helst utan hon heter Smilla och jag skaffade henne med någon-vi-inte-pratar-om!! När han flyttade isär med sin flickvän nu i våras så ville han inte ha henne(?!?!)😡 hur man nu kan göra så. 
Till problemet: Smilla har bott bra hos ex-flickvännen och dennes katt men nu har de blivit allergiska och måste göra sig av med båda😢 därav hörde hon av sig till mig och efter att forskat runt lite och ja, övertalning av min man så ska vi prova att ta hit henne. 
Jag känner mig ansvarig då jag faktiskt skaffade henne(men när jag flyttade från  idioten så var det ett j-a liv rent ut sagt för att han absolut skulle ha katten) 
Alternativet? Avlivning....Jag är uppväxt med att man AVLIVAR INTE FRISKA DJUR BARA FÖR ATT MAN ÄR DUM NÄR MAN SKAFFAR DJURET OCH INTE ORKAR LÄNGRE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback