5

Idag är ingen vanlig dag för idag är det våran 5-års dag, Hurra hurra hurra! 
 
Vi träffades ordentligt på lördagen i Ängsbacka efter att ha hälsat på varandra på onsdagen i tältet lite snabbt då Johanna och jag var ute (såklart)och de två hade gått i samma klass på högstadiet så vi snick-snackade en liten stund. 
Jag vet att många blev förvånade på lördagen då och undrade vad som skulle ske och då inte bara på ett positivt sätt. 

Såklart har mycket hänt under dessa år och jag vet att M är min klippa och min stora kärlek! Vi har kommit ännu närmre varandra sedan älskade lilla Leo föddes! 
Vår lilla prins-unge! Någon gång varje dag känner jag att nu är livet väldigt bra! 






Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!

2014-08-08 @ 18:21:33
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback