Målarmästare Pettersson

Svarade pappa i telefonen en gång när han trodde det var mamma som ringde och meddelade att maten var klar, jag och M skrattade mkt när vi hörde på pappas röst att det inte alls var mamma. Haha! Iaf så har jag målat idag...och låst in mig i ett rum utan handtag, inga verktyg, termos med kaffe eller mobil. Storebror hörde inte att jag ropade på hjälp. Detta inträffade i lagården såklart, 1 timme tog det innan jag för egen maskin lyckades lirka upp dörren. Puh, tur att jag inte har klaustrofobi. Gårdagen tillbringades lugnt efter att haft några ex-wreta-jobbisar på besök och nattgäster på måndagskvällen. Mary,Carrie &Lill-Fi <3 (även till Fructis som kom en sväng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback