Ärligheten

Diskuterade med en kär vän innan jag startade denna blogg och sa att brutal ärlighet är nog bra iallafall. Att veckan varit dålig både ur mat och träningssynpunkt är ingen hemlighet. Idag slutar jag veckan med att äta en kebabrulle och så fanns det visst några chips kvar i påsen från i fredags efter Ålin&Flizan kvällen. Men nu såhär efter 2 veckor så kan jag konstatera att jag har haft en supervecka och en osupervecka väljer jag att uttrycka det. Någon balans vore kanske bra.
En promme på ca 40 minuter blev det iallafall ikväll. Det bästa med att äta och träna dåligt är att man kan alltid bli bättre.Tjo! Det är Himlarns Lycka det:D

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är helt rätt Lizenfisen, bästa inställningen! Jag hejar på dig!

Kram!

2010-10-24 @ 22:39:32
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback