Första dagen

M första jobbdag och nu har visserligen bara halva dagen gått men so far so good! Leoman vill gå upp klocka 06 nu för tiden och då upptäckte jag första missödet...KAFFET VAR SLUT!!! Eller ja det räckte till frukost men hallå jag dricker ju 3 ggr om dagen nu. Andra missödet upptäcktes senare, jag hade tagit på mig byxorna ut och in, Hahaha!!
Vi har hunnit med pyssel, måla och göra potatisstämplar att trycka med på papper och träna på att skära med kniv för potatisarna skulle dissekeras i molekyler ansåg 3-åringen och med en gossjuk bebis i famnen så fine med mig.
Snart lunch och sedan har vi bjudit in oss hos svärisarna för lek och *trumvirvel*......KAFFE! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback