Klarvaken

06:10 ser jag på klockan och tänker att Leo sover fortfarande utan morgonvälling😃👍 vänder mig om nöjd för att somna om och blir klarvaken då M är kvar hemma!!! 
Han är hemma en extra dag(den dagen han alltid åker till jobbet för att sedan bli sjuk igen). Men jag vaknade iaf😃

Tänkte palla lite äpplen hos en granne som inte är vår trevligaste så att säga. Jag har pallat på kvällarna...såg ni?...arna...inte...en. Ha! Jag har pallat många gånger nu😈 
Men det känns som att utmana ödet ifall  människan ser mig mitt på på dagen. Nu ligger trädet inte på tomten utan på deras mark nääära gårdsbyggnaderna.
Jag mår dåligt av att se så fina äpplen förfaras! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback