Surt och sparkar

Igår när M kom hem skulle vi gå ut, han skulle springa och jag cykla med Leoman. Eftersom vi hade bestämt det så fick inte vädret stoppa oss, men vi blev totalt dyngsura, ja inte Leoman såklart. Men det var skönt och svettigt, ja inte så svettigt för Leoman då. Väl hemma fortsatte jag med lite styrketräning och det känns idag. 

På kvällen såg jag de första sparkarna, jag har känt sparkar de sista 2 veckorna ungefär men nu syntes det också. Härligt! 

Idag har vi hunnit vara ute och gräva en stund och efter sovstunden nu ska vi baka en rabarberpaj till mellis och som uppladdning innan fredagsdiscot vi alltid har när M kommer hem från jobbet:) 






Kommentarer
Postat av: Anna Svalander

Så mysigt med sparkar 💕

2016-05-27 @ 21:15:10
URL: http://svalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback