Lagen om allts jävlighet

Leoman och jag har på förmiddagen gjort ärenden på stan. Tanken slog mig att vi skulle luncha också men snålheten tog över så vi åkte hem och skulle steka pannkakor...lite fort.... Smeten ihopvispad, Leo vispar lite extra för säkerhetsskull och jag ska bara flytta stolen han står på en decimeter. Han hoppar till, välter hela smetskålen över bänken, sig själv, diskmaskinen och golvet. Jag lyckas rädda lite smet snabbt. Ner och av med hans kläder, öppna ett attraktivt skåp till Leo som han inte brukar få vara och riva i. Pjuh! Steka steka steka...illvrål från Leo som klämt handen i kökslådan, trösta, duka och sätta oss och äta. DÅ ser jag av en slump i ögonvrån att spisen är på fortfarande och jag tror inte det handlade om speciellt lång stund förrän det börjat brinna😓 
Skulle ha lunchat på stan!!! 







Igår var vi på öppet hus i Mörtsjöns bergtäkt! Leo kollade på stora maskiner med kusin Viktor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback