Fullt ös

Den här veckan är verkligen fullsmockad. Massa skoluppgifter som ska göras klart, plugg inför tenta på måndag,jobbvecka med fotbojorna, jobb igår på Länsstyrelsen, Leos 1,5 års kontroll idag. Kalas i helgen och det måste pluggas då också vare sig jag vill eller inte. Jag har haft som regel att inte plugga på helger vilket har varit superskönt. 
Nu ska jag åka till skolan! Inga föreläsningar, bara en tenta som ska hämtas ut men jag längtar efter att få börja jobba idag. Så skönt att sitta i skolan tidigt på morgonen, i biblioteket, tysta avdelningen. Känner att jag kommer få mycket gjort! 1 vecka sen har jag sommarlov och får hänga varje dag med prinsungen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback