Vet ni vad?

Ilskan över dator-strulet igårkväll var helt onödigt. Kl 21 fick vi mail om att vår basgruppsträff blev inställd pga VAB. Orka! 

Något annat ORKA var när kursansvariga läraren idag informerade att de högskole-poäng vi fått förra och denna veckan inte skulle bli registrerade förrän om ca 3 veckor då två andra personer är på semester efter varandra och båda är inblandade i det. KA tillade att det berör ju inte oss egentligen, jag kände hur jag nästan tappade kontrollen och skakade när jag med ett högljutt JO protesterade.
Jag väntar på att 2 futtiga poäng reggas för att vara berättigad CSN, man kan säga att jag berörs tycker jag. Det positiva är att hon tog det på stort allvar och lovade att undersöka det direkt och hur de ska lösa det.

Förövrigt hade vi Hygien-kurs och HLR-kurs ombytta och fina för första gången! 

Nu ikväll blev det annan klädsel! 
4:e joggingturen😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback