Vaken...

Men alltså på riktigt! Jag har varit vaken sedan strax innan sju...pigg...uttråkad...och övriga familjen sover.... Jag har ju tom haft sovmorgon i 2 timmar då klockan ringer 04:45 på morgnarna nu i veckorna. Fundrar på att 1. Ta en morgonpromme i regnet. 2. Gå ut och plocka blåbären till pajen vi ska bjuda på ikväll. 

Jag kan även komma med ett avslöjande, om allt går som vi vill så blir det bo-byte för oss snart. Äntligen har vi fått ett pris och nu ska vi snart sätta oss vid förhandlingsbordet. Håll tummarna! 

Kommentarer
Postat av: Maria Lilja

Vad roligt med bobyte! Och promenad och blåbärspaj lät ju inte helt fel det heller!

2015-07-18 @ 11:32:25
URL: http://mlilja.webblogg.se/
Postat av: Ida

Spännande! Jag håller tummarna!

2015-07-18 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback