Plugg

Alltså nu är nervositeten stor. Tenta imorgon, jag tycker själv att jag är bra förberedd MEEEEN man vet ju inte vad som kommer på den. Det är ju inga frågor utan scenarion där jag ska sätta in alla teorier och fakta i sammanhanget, vilken ålder, kön mm kommer det handla om tro?! Det ska bli skönt när den är skriven vare sig jag blir godkänd eller ej. 
Min nya fina kalender, litar inte på mobilkalendern då allt försvann en gång

Jag har ju glömt att skriva att vi i lördags äääääääntligen fick snosa på nya lilla Edwin😍 den lille busen "skulle kommit" på fredag men bestämde att han var färdig redan innan jul! Sötnöt-kotte och GRATTIS Johanna och Erik!! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

😘

2015-01-08 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback