Vända på kepsen

När M har semester i sommar så ska jag hålla ställningarna åt honom på Volvo och sommarjobba i 4 veckor där! Spännande ska det bli men industri-arbetare trodde jag aldrig att jag skulle bli. Ett mål för att tappa de sista 5 kilona tänkte jag skulle vara att kunna ha M:s strl på arbetsbyxor Men det får nog ändras till en strl mindre då hans redan passade perfekt! 

Första veckan i juli blir intensiv. Sommarjobb, vanliga kontrollörsjobbet, svärföräldrar som reser bort och vi tänkte bo där då, mina föräldrar flyttar till nya gården de har köpt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag nyfiken! Var har dina föräldrar köpt gård? :)

Svar: Vannala Gård har de köpt och utökat med. Så det blir Lunda-Vannala Gård nu:)
Liza-Marie

2015-04-22 @ 21:24:10
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback