Upp

Klockan har ringt....bara det en söndagđŸ‘ŽđŸ» men lite jobb först och sedan kommer Elin, Nicke och Elsa. Vi ska bjuda pĂ„ lunch och vi har nĂ€stan inget hemma...hehehe. Jaja det löser sig. 

IgĂ„r var jag, mamma och Leo pĂ„ Marieberg och Ikea. Handlade mest trĂ„ksaker pĂ„ Ikea sĂ„som lakan och kuddar. AngĂ„ende kuddarna, som var huvudkuddar till sĂ€ngen sĂ„ köpte jag tvĂ„ olika varianter. En som jag trodde M skulle gilla och en som jag gillade....vad tror ni hĂ€nder hemma? M kastar sig över MIN kudde ropandes den hĂ€r vill jag hađŸ˜¶đŸ˜‚ kuddkriget will continue😈
Leoman fick lite smĂ„saker till sitt rum och en sandlĂ„da....tada!! Bilen fick en tvĂ€tt och en tankning sĂ„ alla blev nöjda. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback