Klart

05:20 klockan ringer, gå upp skriva ut papper till seminariet som inte gick igårkväll då datorn blev överhettad. 
08:30 i skolan och har fått mess från seminarie-kompis att hennes tåg är inställt👎🏻 vi kan alltså inte jobba klart. 
9:30 vi beslutar att hoppa seminariet.
11:00 min handledare försöker övertala mig att delta själv.
11:05 jag bryter ihop.
11:10 handledaren beslutar att jag får deltaga som lyssnare då jag alltid är ordentligt förberedd och aldrig "glider med" 
Dagen fortsätter i ett segt tempo och jag har känt mig helt mosig och apatisk. 
16:50 sitter på tåget och funderar på om jag tog tåget från Flen eller Katrineholm idag😶
Snaaaart hemma och går gosa med den här lilla ta-ner-mig-till-verkligheten-killen😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback