Oookej!

Jag har ju varit vaken en stund och tog en macka med M när han frullade, han hämtar ngt i tvättstugan och frågar när jag kommer upp om jag öppnat fönstret i tvättstugan och satt en galge i kläm?? Eh.....NEJ!!!!! 
Det i kombo med konstiga ljud från källaren/tvättstugan häromdagen som jag genast undersökte(det var inte katterna!!) kylskåpet är flyttat en betydlig bit (svårflyttat märkte vi när vi skulle flytta tillbaka det) halva termometern låg trasig på trappan(blåst?) men samtidigt var dörrhandtaget rött( blod ser det ut som men kanske röda vätskan från termometern iaf) GÖR att jag nu känner mig otrygg och obehaglig till mods. 

Alla saker har jag noterat i förbifarten och tänkt hmmm, märkligt, ska fråga M om det men sedan glömt  så jag letar inte mysko grejer. Med alla inbrott som sker överallt så är det väl inte konstigt att tankarna sätts i spinn?!?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback