Uppåt och neråt!

Ullared har gått kanon även om vi undrade hur vi skulle få med allt när vi skulle packa in i bilen! Kan vara så att lill-prinsen fått några extra presenter😍

Tråkigt meddelande fick vi dock när vi satt och fikade. Min äldsta morbror avled i en hjärtinfarkt i morse. Mkt sorgligt och det blir till att ta fram begravningskläder igen😢🌹
Snälla, fina Knutte som inte skulle gjort en fluga förnär. Det känns bra att jag precis nyligen träffat honom då jag och Leo var ute på promme vid Lundat. Då var han glad men berättade att han hade problem med hjärtat och inte orkade någonting men att behandling var på gång. Men jag har en känsla av att han nu har det bra och har träffat mormor igen😊❤️

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så sorgligt ♥

2014-10-07 @ 08:23:38
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback