Bröllop!

Jomensåattdårå! Det var inget romantiskt frieri inte utan ett beslut som
togs i bilen att näe vad fasen, vi gifter oss! Den 6/12 klockan 12 i Floda kyrka är det dags. Efteråt blir det vi, våra föräldrar och syskon med familjer på backat för mat mm, men till kyrkan är alla välkomna och jag vet att det kommer en del släkt och vänner dit. 
Kyrkan bokad✅ansökan om hindersprövning✅Cateringfirman Solmyra Smakfullt✅ Tårtor-Elin✅Kläder✅Smink-Ida✅ Blommor-Johanna✅ Sång i kyrkan-Hanna✅
Att flera av mina vänner kan och vill vara involverade är så roligt!! Ring-frågan ska vi ordna imorgon efter mkt funderande och diskuterande. Vi ska även boka hotell som vi drar till på kvällen. Lilleman tror jag är inbokad i Bråten för logi, mat och mkt bus! Blommor och hår ska spikas också. 


Kommentarer
Postat av: Tove

Woop woop! Skapligt snygg du kommer att vara Liza!😍

Svar: Tack Tove!
Liza-Marie

2014-10-13 @ 20:45:37
URL: http://tovelundbergs.blogg.se
Postat av: Erika

Säg bara till om du behöver hjälp med något! Du hjälpte ju mig så mycket med mitt bröllop 😉
Kram

Svar: Åh tack snälla du! Det lovar jag att göra!! <3
Liza-Marie

2014-10-14 @ 17:46:07
Postat av: Anna

Men så fantastiskt roligt!! Stort grattis!! :)

Svar: Tack Anna😄
Liza-Marie

2014-10-14 @ 21:17:23
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback