Sliten

Jag känner mig sliten i hela kroppen idag, ni vet sådär trött, seg och ingen energi. Promme runt Valsta nyss iaf, Leo satt upp en stund i vagnen och tyckte att grannens höns var märkliga varelser. Tisdag betyder simming på eftermiddagen men jag vet i tusan. Jag kan lika gärna simma imorgon då babysimmet är slut men vi tänkte åka till badhuset iaf. 
Grannarna håller på och rustar gården och huset som tusan, hoppas det är pga försäljning så vi blir av med den galna kärringen, nej jag trodde nog aldrig jag skulle skriva så om någon men hon är inte klok. Jag är uppfostrad till att man ska skapa ett eget intryck av människor men när det första hon skriker till mig och en vän är oförskämdheter och elakheter så har jag inget till övers! Varsågod att flytta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback