Tröttast

Herrarna i familjen somnade tidigt igår, jag var däremot piggelin men supertrött idag! Jag provade att få knyttet att sova inne(vilket jag vet är en dålig ide då han sover 30 min bara ist för 2 timmar) för att själv slumra lite. Efter 29,5 minut började han vrida på sig så ner med lill-djuret i vagnen och knata Valsta-rundan lite sakta och nu fikarester och kaffe(nybryggt) på altanen. Jag saknade något att läsa och tänkte att jag tar BVC-infon om barnmat men då skrek något inom mig att snabbt leta upp annan lektyr som inte handlar om barn. Jaja, Villaliv blev det, aningens bättre kanske:D 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra val Liza med att byta tidning:)
Annars hade jag gett dig din första "mamma-mammavarning" ;)
😘

2014-03-25 @ 08:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback