Morning

Igår försökte vi natta knyttet i sin säng och det gick ganska bra för att vara första gången. 45 min stod vi växelvis vid sängen och knyttet var aldrig ledsen utan låg och tittade och myste med nappen. Funderade på ett tag om han är för liten för att somna in egen säng, om det spelar roll att han kom 3 v för tidigt och när vi stod viskade somnade han. 
Förutom mamma att fråga så har jag en person som jag alltid tänker på och undrar hur hon skulle gjort när det är något med knyttet. Min fina sweeg Carro som alltid har bra tips och råd! Hon har gjort ett toppenjobb med bror-sons-rävarna!  <3 



Kommentarer
Postat av: Carro tha Sweeg

Åhh, tack! <3

2014-01-07 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback