Ledsamt

Mormors begravning var fin igår men så jobbig, den jobbigaste jag varit på. Så många som var så ledsna, mamma och hennes 11 syskon, nästan alla kusiner och mormors syskon.
 Vi lämnade knyttet ett par timmar hos sin farmor & farfar och det var skönt, det kändes inte alls jobbigt att lämna honom. 
Bästa Johanna hade gjort blommorna från vår familj och de var så fina! 
När vi kom hem på kvällen så strålade huvudvärken ut i axlarna och jag fick lägga mig på sängen innan maten för att förhindra ett migrän-anfall. Alla spänningar som jag känt att jag byggt upp i veckan släppte. 


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag förstår dig, begravningar är aldrig kul
alla är så ledsna och man själv blir mer ledsen
För alla andra är det. Kram

2014-02-22 @ 08:59:50
Postat av: Anna

2014-02-22 @ 13:55:01
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Johanna

❤ Kram❤

2014-02-23 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback