Friday I'm in love

En sväng till staden idag då jag hade en tid klockan 9,00 bokad. Hur tänkte jag där? Jag och knyttet brukar inte vara uppe så tidigt, iaf inte så vi kan vara O stan 09!!
Ikväll bär det av till Hampetorp och Hanna, Matte och lilla gudungen Melvin<3 
Jag ska dricka vin för första gången sedan mars 2013 och M har förste-vakten på knyttet. Om någon undrar så har vi bestämt att en av oss måste vara nykter när knyttet är med och den andra får absolut inte bli full! Jag har aldrig sett mina föräldrar fulla eller ens salongsberusade under min uppväxt och min pappa skulle aldrig köpa ens en flaska vin till mig NU om jag bad honom. Av principskäl köper han inte ut till sina barn, så när mamma bad mig köpa ett bra vin till några speciella ostar så svarade jag att av principskäl köper jag inte ut till mina föräldrar, haha! Jo det gjorde jag faktiskt då på villkor att de inte drack Amaronen ur tandborstmuggarna på hotellet utan bad om glas i receptionen, annars hade jag fått äggstockning!!!
Knytt-nytt:  Han sover mycket bättre och har längre intervaller mellan matningarna nu med ersättningen, och från att bara gått upp 160g på två veckor så tjongade vågen till med 230g den här veckan. Ammar nu 1 gång varje natt för att plana ut men nu idag har det inte fyllt på alls så kanske är ammandet slut på riktigt nu.




Kommentarer
Postat av: Erika

Sötungen!! Nu måste vi ju ses snart! Skönt att det känns bättre och att Leo verkar glad av ersättningen också. Ni gör rätt i att ta det lugnt med alkoholen i sällskap med Leo, ta det lugnt med vinet ikväll Liza brukar inte behövas så mycket första gången =) Kram

2014-02-07 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback