"Barn"-vakt

Nej det är väl mer tonårshäng nuförtiden när minstabröden Anton är här, shit han fyller ju moppe om en månad!! 
Våra föräldrar är och förlustar sig i Stockholmet med moster och morbror och har enligt rapport lyckats med att:
1. Mamma kliver på tunnelbanan varpå dörrarna stängs och de andra står snopna kvar på perrongen och ser tåget åka iväg.
2. Gå fel till hotellet (föräldrarna har bott där förut men skyller säkert på att de alltid åker bil dit) och till slut tar taxi. 
Okej nu kanske ni tycker att jag hänger ut dem så jag bjuder även på infon att jag föll handlöst omkull härhemma igår kväll, som TUR var så bar jag inte på en full chipsskål utan en tom! Men en stor lårkaka och blåmärke fick jag minsann.
Knytt-nytt: Lite snorig fortfarande men glad och pigg är det lilla livet. Nu på morgonen vände han sig från rygg till sidan och extra gulligt då han vände sig och kurade ihop sig mot mig och somnade om<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback