6/12

Bröllopsdagen! 
Upp och hoppa kl 07, inget hoppande dock utan mer släpande. Knyttet hade en mkt dålig natt och vaknade med ledsenhet massa gånger så jag var supertrött. När Therese och Ida kom vid 8:30 så grinade jag för att jag var så trött, men bara jag fick göra det kändes allt bättre😊
Therese och Ida gjorde sin magic och 11 var de bitarna klara, då hade halva min familj ramlat in för att hämta Leo. De gjorde sitt bästa för att öka min stressnivå med dåliga skämt. De kördes iväg och kvar var kusin Hanna(fotograf) och lillebror John som skjutsade oss till kyrkan. 11:50 gick vi ut till bilen och jag har aldrig varit så stressad förut och tänkte bara att vi kommer försent till vårt eget bröllop.
Väl inne i kyrkan så kändes allt lugnt igen, vi var där och redo! 
Prästen var jättebra. Låten The Story av Brandi Carlile spelades och Hanna Runesdotter sjöng "Om du rör mig dör jag" av Martin Stenmarck, dock var hon  sjuk så det blev inte så bra😔

Det var många vänner, grannar, släktingar som kom till kyrkan! Så roligt😍😍😍
Hemma på Granbacka blev det snittar(följ Solmyra Smakfullt på fb) soppa, hjort, chokladtårta att äta. 
Sen drog vi till Sundbyholms slott, uppgraderade till stor svit, yeah👍 middagen var toppen och att få sitta bara vi två och prata igenom dagen och massa annat gjorde dagen fulländad.




Dagen efter blev vi hämtade av svärföräldrarna och Leo, Leo hade inventerat hela huset i Bråten😂👍 och hade inga planer på att sova på kvällen hos farmor och farfar. Hahaha! 

Hemma var det fint fixat(!) i huset...och gästerna ville att vi skulle hålla värmen själva. Jag har förstått att Julia är hjärnan bakom det.


Jag älskar den här bilden som Ida tog. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är helt och hållet oskyldig till pannan och värmenerdragningen. Det får mina killar ta åt sig äran för. Viktors bus talade vi dessutom om direkt när han gjorde det.

Svar: Hahaha!! Men ni är uppenbarligen bra på att samarbeta i er familj! 😜
Liza-Marie

2014-12-09 @ 18:25:18
Postat av: Anna

Men åh så kul att se bilder från er stora dag! Så jätte fina ni var!

Svar: Tack!! 😘
Liza-Marie

2014-12-09 @ 19:27:20
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Elin

Åh va härligt! Så fiint, så mycket kärlek! ! ! ! ♥ ♥ ♥

2014-12-10 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback