Morgon

Jag vaknade vid sju och kunde inte somna om, knyttet tillhör inte den morgonpigga skaran utan vaknar strax efter åtta och vi går upp halv nio oftast. Yepp, jag njuter, ni behöver inte säga något. Jag vet att många med småttingar kan få gå upp tidigare. 
Ljudet av att höra hur han vaknar, stökar runt och plockar med nallarna är mysigt. 

Igår hejade vi fram morfar som KK-joggade sig, han är alltid i dålig form (säger han alltid) men en mil klarar ju ALLA att springa på vilja är hans inställning( nu velar jag mellan att skriva/inte skriva att då får jag väl ta och springa den där milen nästa år då!!!)

Idag har jag läkartid så knyttet får leka med kusin Viktor och hans föräldrar en stund, det blir skoj för de små! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback