Håller med Bella!

Alltså jag har någon sorts hatkärlek till blondinbellas blogg, kan iiiinte låta bli att läsa den trots att jag blir irriterad, säkert avundsjuk och fundersam men idag håller jag med henne. 
Hon hade gjort en lista över de 4 ondaste sakerna enligt henne: magsår, cystor på äggstockar som brister, föda barn, dra ut visdomständer(efteråt). I den ordningen. Jag har inte haft magsår men föda barn gjorde inte så ont(FÖR MIG) ja men din bebis var ju inte så stor tänker någon kanske, nej kanske det men jag vet hur in i h-e ont det gör när cystor spricker. Det ondaste jag varit med om utan tvekan i alla kategorier och min första ambulansfärd blev till följd av det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback