Tankar

Det slog mig att det är bäst för bebisen att den kommer ut och mår bra(skriver inte frisk för det är väldigt definierbart) så att allt är värt något! Mycket har påverkats av graviditeten (negativt) och jag har kommit fram till att jag hatar själva graviditeten utan att inkludera bebisen. 
Jag tänker iaf använda mig av hatet vid förlossningen för varje värk som kommer är det en värk längre från graviditeten:D 
Kontroll i Eskilstuna förra veckan visade att ett mått på bebisen låg i underkant för vad som är normalt och det betyder ingenting om måttet blivit större nästa vecka då jag ska dit igen för ultraljud nummer 8. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår dig.
Låter bra att du är taggad till 100 ;)
Hon ska ut den 12/11 😃

2013-10-01 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback