Bröllopsdag!

Idag är det bröllop överallt, Madeleine aka Maddis gifter sig med sin Markus, Prinsessan Madeleine gifter sig och jag ska jobba på ett bröllop utanför Katrineholm med Jonas som var köksis på Wreta och hans fru Anna. Det ska bli kul att jobba bröllop, det var ju flera år sedan!
Förövrigt i veckan som gick var Elin ju här och när vi tog en promenad så presenterade sig vår granne genom att ropa hemska saker om oss när vi gick förbi. Första gången jag hör henne säga något och jag har bildat min uppfattning, hemska människa!! Och mina farhågor om ingen rök utan eld besannades, när man träffat folk som bor i Sköldinge/Valla-trakten och förklarat var man bor så har vi fått frågan säkert 30 gånger: Jaha, oj, hur går det med grannen?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, er granne var verkligen den mest fientliga människa jag nånsin stött på... Hon får Hitler att framstå som han var en gullgosse..!
Tur att inget hon sa va sant! Vi är snyggast, eller hur Flizan!? 😜

2013-06-08 @ 17:13:00
Postat av: Liza

Ja verkligen Elin!!! Dum granne och vi är bäst & snyggast! Frågor på det??:P

2013-06-08 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback