Mamma vet bäst

Ibland är det bara en mamma som kan trösta, trots att jag är 30 år! Så var det igår efter den värsta natten med vakenhet för knyttet och jag var helt otröstlig, men då kom min fina älskade mamma hit på en gång och lugnade ner mig(M är som vanligt lugn). Hon började bena i vad som kan vara orsaken och hade även råd i bakhuvudet från en bm vi känner så igår kväll ändrade jag lite i våra rutiner när jag äter. Knyttet har ätit var 3:e timme och sedan somnat om lugnt i sin säng nu inatt! 
Knyttet passade förresten på att meddela sin mormor en julklapp som han gärna ser under granen med sitt namn på:D 
Morfarn var inte med igår då det kommit snö för 17 gubbar och han hade ett behov av att kava runt en timme på längdskidorna i äkta Gunde Svan-anda( även om jag tycker han ser ut mer som Wassberg) 




Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, det är ju det jag säger. Vi mormödrar har mycket visdom att dela med oss av. Och du Liza har en extra klok en.

2013-12-10 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback