Ikea

Organisering i tvättstugan pågår så igår åkte jag till Ikea för att hämta stativ, trådbackar och en bänkskiva. Inte ens en timme var jag där, hade ingen lust att gå och titta alls. Förutom tvättstuge-grejerna fick några växter, en matta, pajform och burk till Magnus jag-måste-äta-nötter-på-kvällen-nötter följa med hem.
Kvällen bjöd på kräftskiva i Hampetorp hos kusin Hanna mfl och var supertrevligt, 6 kg hjälmarkräftor åt vi upp på 7 pers:D
Snart blir det buss till stan och familjen Egeland där Magnus redan är och gräver upp stubbar. De bjuder på mat ikväll, pulled pork, ska bli så intressant då många pratar om det och verkar supergott!
OCH så har jag hälsat välkommen(INTE) till foglossning, ingen tvekan om att det är det:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback