Sunday...

..lovely sunday. Första morgonen utan huvudvärk på 4 dagar, yeah. M gör sitt bästa plockar in ved, jag går och plockar och fixar småsaker. Ni vdet det där pappret som ska läggas på lådan, plockar med kläder, dricker kaffe eldar upp veden som M bär in. Haha!
I em blir det kalas hos familjen Sandqvist/Egeland ska bli trevligt att träffa dem, var ett tag sedan.
Annars så är det ju plugg som gäller nuförtiden för mig, och lite jobb blir det också. Nu läser jag medicinsk grundkurs, mkt intressant!
Något annat som är intressant är att när vi kom hem igår från B så noterade M att tanklocket var öppet på Johns bil och när jag kollade närmre så var själva locket lös-skruvat!! Mkt irriterande! Finns det tjuvjävlar här?! Hade de tagit någon bensin? NO, jag hade kört totalt slut på den. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback