Oh what a night...

... som vi kallar bella notte! Inatt har jag jouren i ladugården och kollar så allt flyter på. Idag är det mkt lugnt, någon ko som ska mopsa sig bara och mota ut någon annan som vill in i mjälkningsfållan. Kor, kan jag ju berätta för de som inte vet, har olika hög rang i flocken och kan vara riktigt elaka, tex mota bort någon så den inte får äta unt so veiter.
Igår var det däremot full fart, Magnus och jag spenderade natten i ladugården <3 haha, inte så romantiskt. kvällen började lugnt men slutade stressigt med system-buggar i automatiska grindar mm. Vi blev avbytta av Andreas o Carro vid 03-tiden och i morse när jag vaknade(11:00 av att John ringde på dörren) kändes det som en riktig bakfylla.
Magnus föräldrar och syster kom dock på besök och hade med sig semlor. Delicious. Lite sömn på det och en Wallanderfilm så är jag superpigg nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback