Livet...

Jag äter just nu lchf, en kost som gör att jag inte är sötsugen hela tiden. Efter 4 dagar satt jag vid chips och godisskål utan att vara det minsta sugen. Jag började äta så här då jag vill bli smalare, oväntat va? Jag har personliga referenser till att det funkar och för första gången är jag mätt efter maten utan att fundera på nästa måltid. Love!! Jag har lämnat ett mål hos Magnus och han har lovat mig helt på eget bevåg ngt jag velat göra länge!
En annan viktig sak är att jag nu vet att jag duger som jag är till skillnad från tidigare, att jag låtit mig gå upp i vikt sedan jag träffade M är nog för att kolla om det är ok, till skillnad från ett tidigare förhållande där den psykiska misshandeln bl.a. bestod av kommentarer såsom du ska nog inte äta det där, du lägger ju på dig så lätt. Då vägde jag 60-62 kg!!! Jag har fått höra i efterhand att min älskade storebror uttryckt oro, och ska ha sagt att ingen i vår släkt varit så smal haha!
Sista 4 åren har jag hittat mig själv, träffat M och varit mig själv hela tiden, fått en otroligt mkt öppnare kontakt med alla i min familj och genom dom och Magnus familj ett otroligt skyddsnät!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är bäst Liza!! Det hoppas jag du vet! Stor kram!!!

2012-02-29 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback