Husbygge

Testerna gick bra igår det var väldigt intressant att se hur kroppen och musklerna jobbar. Lite julhandling blev det också och jag hittade min rävring som jag sett i Norrpan, inte fanns i Nypan men på TunaPark hittade jag den. Jag blev så glad jag som gett upp hoppet.
Idag ska jag vara någon form av assistent till mamma och 3xbrorsöner vid pepparkakshusbygge. Förra året gick det köpta huset sönder i sin kartong innan ihopsättet då minstaräven gått runt med en tom petflaska och bankat lite härådär (av glädje)på inredningen i farmen-köket när farmorn slog en drill för att vara helt redo vid sockersmältning å allt. MEN det pratar vi inte om idag för det blir så dålig stämning;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha, ha! Ja, det kommer vi ihåg :D

2012-12-22 @ 17:23:43
URL: http://www.xn--medenngelibakfickan-kwb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback