Pang!!!

Så smällde det till i mitt högra knä när jag för jag vet inte vilken gång i ordningen jag hoppade ur traktorn för att ta bort en för stor sten. Nu gör det väldigt ont, kändes mycket när jag cyklade från bussen så mitt kära danspass genomförs utan miin närvaro. Jag tänker gå på det onda med ett varmt bad och tigerbalsam samt ett knästabiliseringsskydd. OGILLA!
Det finns något jag ska berätta som gäller denna bloggs syfte, jag tillkännager vad på måndag. Något som jag vet kommer att bli bra.
Tråkinlägg blev det.... Ah, slänger in lite reklam. På söndag är det kosläpp på Julita Gård och Arla bjuder på bullar och mjölk. Gården öppnar 10:00 och då kan man gå tipspromenad mm och korna släpps ut vid 11:00.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, vad roligt! :) Koutsläppet alltså. Inte lika roligt med ditt knä. Krya på knäet.

Kram.

2011-05-05 @ 19:53:11
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback