Helgslut...

Håll i er... jag såg inte ESC igår!!!!Eller jag såg 2 bidrag och det ena var Azerbadjans och tänkte då att den här kommer top 5, HA! Igår tillbringades em med stenplockning och ladugårdsarbete, jag, M, storebror och de 3 smårävarna plockande så mycket stenar vi orkade i de storlekar man själv kunde lyfta. Finbesök i form av Anders & Julia i Vipern fick vi och det var tur det så att vi fick rasta med kaffe, saft och bullar.
På kvällen blev det grillning på berget, Carro och jag gled in till dukat bord efter jobb i ladugårdar, dock i olika sådana och C jobbade fler timmar än jag.
Jag kollade på Saade imorse på reprisen och blir som vanligt helt rysig när Sverige framför sitt bidrag vare sig jag gillar bidraget från början eller ej, skulle kalla det EVC-patriotisk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt :)

2011-05-15 @ 14:50:42
URL: http://www.hannaofsweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback