Long time no see..

Ett tag var det sedan, min rumpa har återhämtat sig iaf och jag med. Jag är inte längre sjukskriven på 100%.. yippee. Jag mår bättre och bättre för varje dag! Nu sitter jag och väntar på min sweegerska och smårävarna då vi ska äta våfflor så här en dag i efterskott. Veckan har varit bra med promenader och lite friskisträning. Jag hade dock ett ätarsammanbrott i torsdags med glass och brownie och åt så jag mådde illa:-( Jag har ätit så många gånger men inte på lääänge och framför allt har jag smugit med det. Det är mkt pinsamt berätta för M men jag gjorde det och nu skriver jag det till och med här... Brutal ärlighet var det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk på att det är okej att synda ibland.

Alla mår bra av lite synd då och då :)

2011-03-27 @ 09:07:13
URL: http://www.hannaofsweden.com/
Postat av: Hanna

Tänk på att det är okej att synda ibland.

Alla mår bra av lite synd då och då :)

2011-03-27 @ 09:08:49
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback