Försäkringskassan del 2

Min nya handläggare(som jag fick idag för den andra jobbar visst inte som det längre vilket gjort att jag GLÖMTS bort i 2 månader) har beslutat att jag inte är berättigad sjukpenning! Vårdcentralen ska komplettera uppgifterna och rehab-koordinatorn där blev jättearg på FK. Jag har hela tiden ringt och frågat hur det gått i ärendet men ingen har kunnat ge svar kan jag meddela till er som undrar om jag varit passiv själv dessa månader.
Jag svarade FK-tanten att hoppas inte förra handläggaren är sjukskriven bara för hon får nog ingen sjukpenning, då skrattade hon! Jävligt roligt va?!
Ikväll bryter jag ihop med chips och tänker inte ens tänka på ett jag inte ska! Hör av mig när jag är på bättre humör.... ;(

Kommentarer
Postat av: Linda R

åh, hata försäkringskassan. hade problem med dom jag med när jag var preggo och mådde dåligt, inte ett rötet öre var man berättigad till. tack för den. argh. ta hand om dig :)

2011-03-30 @ 23:04:32
URL: http://fininthecity.blogg.se/
Postat av: Elin

Fy f*n! fattar inte vad de har för problem! låt inte det här knäcka dig, du är så mycket bättre än så!! hoppas du mår bättre idag, du finns i mina tankar! kjam

2011-03-31 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback