Förändring

Efter ett blogg-uppehåll kommer idag ett erkännande, citerar doktor Phil: Du kan inte förändra det du inte erkänner!
Jag är så j-a trött på det och nu är det dags att erkänna och förändra, minns ni att jag nämnt att jag är tröstätare men det har utvecklats till ett sockerberoende, japp det är sant och nej jag vill inte ha uppmärksamhet. Nyligen träffade jag någon som har varit det och det fick mig att våga sätta ord på det. Idag är det semledagen och jag har tänkt baka semlor. Ikväll ska jag äta den och njuta för sedan är det noll tolerans.
När man äter i smyg för att man skäms och äter för att annars får jag abstinens då är det något som är vansinnigt fel. Att tro att försöka gå ner i vikt ska fungera när det inte är det som är problemet, nu ska jag bli av med sockerberoendet!! Jag är en socker-alkis!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra där Liza!

En annan sak som jag tänkt på, att man vill ofta ngt typ "bli smal", men det räcker inte med att vilja bli vad målet är. Man måste VILJA slita för det också, visst?!

Så nu jävlar ska vi slita, för vi vill det, och vi vill må bra!!

2011-03-08 @ 12:39:35
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heja Liza!

Du kommer att klara det galant!!!

2011-03-08 @ 15:11:59
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback