Checkpoint

Jag vägde mig i tisdags och då visade vågen... håll i er: 80 kg, magen var svullen och ond. På natten till onsdag skrev jag upp hur jag mår fysiskt när jag ätit bra/dåligt och att se de långa listorna var ganska bra. Så från det till att väga mig idag och vågen visade 77.9 var skönt. Igår tränade jag och efter danspasset var jag extra svettig, jag vet inte varför men efter varje danspass ser jag ut som att jag har sprungit maraton medans de andra ser ut som de tagit en promenad i solen! Jag har träningsvärk idag iallafall och ikväll så ska jag gå igen på jympa för det är specicailpass som jag tror passar mig.....tadam! Melodifestivaltema!!! Älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback