Frustration

I vanliga fall brukar en joggingrunda vara skönt för tankarna och sinnet, idag var jag med om totalt motsatt effekt. Tankarna snurrade snabbare och snabbare , ångesttrycket var stundvis hårdare än på mkt länge. Jag känner mig inte missnöjd direkt med springet fast jag borde nog det med utan totalt misslyckad med tanke på psyket, fysik, ekonomi, framtidsdrömmar. Framtidsdrömmar som känns långt borta pga tja kanske mest det sistnämnda, ekonomi.
Eftersom det är min blogg så tänker jag skriva precis så jag känner nu. Helvetes jävla skit!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, kramar till dig!

Du ska ju få de där glasgrejerna oxå. Vi är hemma hela veckan. Säg till om du vill hämta eller om du vill så kan vi komma bort med dem.



Stor kram!

2011-06-22 @ 09:40:02
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback