Helgslut...

Igår mådde jag mycket bra och dagen bestod av firande. Kära vän P som tagit examen och I & A som fyllde år i veckan. Jag träffade många vänner som jag inte träffat på länge och det blev många välbehövliga skratt!
Nyss fixade M kaffe åt mig fast jag redan druckit morgonens ranson, var så sugen på mer. MEN hela koppen råkade jag slå ut över bordet, mattan, soffan och M:s fot. Tur att han hade sina termotofflor på sig så brännskador undveks. Däremot märkte vi båda ngt väldigt positivt. I vanliga fall hade jag svurit och skrikit ord som syftar på vissa manliga kroppsdelar. En liten seger i sig! I eftermiddag väntar någon form av träning, stavgång följt av att prova på Yoga kanske, har varit sugen att prova det länge. Men samtidigt finns nya danspasset fuego också, hmmm svårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback