Checkpointfredag

Då var det dags att avslöja veckans läge....trumvirvel.......-1,2 kg. Tada! Så himla skönt! Jag har ätit jättebra i veckan och det känns bra i magen. Någons mage som inte är bra är kära M:s. Nu har han smalnat av och jag är orolig faktiskt eftersom oklart vad det är.
I övrigt idag så blir det nog Fuego-dans på friskis i eftermiddag om psyket tillåter. Igår tog jag en lång stavgångspromenad och hade laddat ner en ljudbok och lyssnade på, Martina Haag:s Fånge i hundpalatset, tokroliga krönikor ur hennes liv.
Igår handlade jag även risifrutti och några bars, (risifrutti som M ville ha). Sista tiden har jag läst Katrin Zytomierskas blogg då hennes disciplin i träning är motiverande och hon går enligt LHCF-metoden. jag följer inte det slaviskt men det är en stil som passar mig då jag gärna äter Kött/fisk/fågel med någon typ av matig sallad utan pasta, potatis, ris. Iallfall så skrev hon att hennes pt sagt att en kolhydrat"fix" innan träning var okej såsom ngt sött eller en bar. Nu ligger de i kylen och LOCKAR mig! Mitt sötsug har åter överlistat mig MEN nu när M varit hemma så har jag berättat det så nu vet han att jag bara får äta dem en timme innan träning så vi har LURAT tillbaka på dem! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback