2011

Gott Nytt År!! Nytt år, nya möjligheter. Jag har nu bestämt att det ska bli lite ordning på det här blogg-torpet, eller mer att jag lämnar positiva checkpoints. Tanken är att jag till sommaren ska kunna använda alla mina fina sommarkläder som hängt oanvända i garderoben. Har inte slängt dem för att de är fina (och köpta på MQ och Sisters= dyra var de allt, men de blir ju inte billigare av att vara oanvända) Jag tänker inte göra stora förändringar i mitt leverne som gör att jag tröttnar efter 2 veckor(självinsikt). Fredagar blir checkpointsdagar även om jag tror att det inte gått bra. Jag har nu valt bort godis, snacks och fikabröd som inte är hembakat. Jag är en sucker för fika och klarar inte av i längden att låta bli helt så istället för att lägga dåligt samvete på mig själv så unnar jag mig när det är hemgjort och bakat med omsorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback