Natt

Efter att försökt somna i sängen 2 gånger utan lyckat resultat så har jag nu gått upp helt. Jag ligger inte lugnt och varvar ner utan gör sådant som man gör på dagarna i vanliga fall. Plockar ur diskmaskinen och plockar med saker. M sover som en stock, mitt älskade hjärta <3.
Kvällen bjöd på goda schlager-mackor hos E&H, J&A var också där. Själva schlagret var väl sådär som det brukar vara första delfinalen.
På dagen idag var M och jag ute på promme/powerwalk. Jag gick med stavar, M tog en liten extra stig och joggade en bit extra sista biten hem och kom ifatt mig då joggade vi tillsammans 200m. M hade joggingskor och jag GRANINGEKÄNGOR, ganska tungt blev det, haha! Så här svettiga och slut såg vi ut när vi kom hem.                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback