Löpning

Run
Nya skor blev det till slut efter att ha stått på spegellådor & sprungit på löpband. Jag har alltid fått höra att jag ska ha sk pronationsskor, men efter att ha studerat när jag sprang på video så rekommenderade de inte alls det. Jag hade läst på innan och vet nu vad det innebär och kunde också se att jag har ett helt neutralt löpsteg. Ska bli intressant att se hur det blir. Jag fick ett par Asics ,japp FICK, av Magnus med villkoret att de kommer användas förståss(visst är de snygga med hallonröda detaljer)! Jag är sååå springsugen så det blir inga problem! De svarta Nikeskorna är Magnus. Behöver bra byxor men väntar med det tills det blir varmare. I will run 500 miles and I will run 500 more...Tralalalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback